Uber Bolt Waze Glovo Tazz Blaz Buzz Bazz Poc Trosc Pleosc

Este aproape interesant cum apar fel și fel de brand-uri care vând același lucru, dar poate că mai altfel față de predecesorii săi. Deseori însă nu e nimic mai altfel ci este doar numele ales mai trendy shmendy. Și mai des ca deseori mai e o problemă: moralitatea și integritatea.

Îmi pare periculos să punem botul la brand-uri noi doar pentru că sunt funny ca marketing sau trendy ca promo. Ne place – unora – să dăm un click cu degetul pe o comandă Glovo sau Foodpanda și să se rezolve treaba, dar în spatele culiselor auzim de cârciumari care se plâng de procentul mare cerut de entitățile astea. O problemă serioasă! Ah, asta nu mai e trendy nu și nu merge dată pă online… Și care e problema în viitor cu asta? Voi vedeți cât a ajuns să coste o pizza sau un hamburger? Sau un hotdog chiar! Până și la Ikea Băneasa l-au făcut de la 1 leu la 2. Aici intervine moralitatea și integritatea în Trendy. Ca cerința unei femei pentru un bărbat: Bine, amice, te vreau amuzant dar știi și să îmi fi alături la greu? Brand-urile mari nu știu asta. Și or fi ele funny și trendy online și la tv – că nu e greu deloc să faci asta – dar trebuie să aibă și o responsabilitate economică care să nu afecteze fix consumatorul acela final care e target-ul primar. Cam interesantă vorbă: target. Public țintă. Exact ca la tir cu arcul se întâmplă în business iar vârful săgeților e chiar ascuțit și doare în final!

Dacă v-aș zice acum că am inventat brand-ul Bâzz by bâzbag sună atât de bine încât sunt sigur că ați înroși internetul cu search-uri pe tema asta. Hai pe Yoxo! Hai pe ce, mă? Moxo? Proxsto? p.s. Am uitat să îl menționez și pe eatzz. Cu dublu z.

Da chiar. Bâzz sună puțin ca Tazz. Știi? E ca și cum e un sunet de ăla rapid de super-erou gen Flash când vrei să dai o comandă și apeși cu degetul și tazzzzz, s-a dus cererea de comandă! Știi? Asta presupun că a fost discuția între un client și o echipă de Ueb speșialists and creativ concept in onlain image, sau ceva de genul. Știți voi, ăia cu gura ca de Corina Martin sau Șoșoaca ce ți-ar face un raport de 30 de pagini în care nu-ți spun nici măcar 3 concepte practice în campania ta…

Am încercat aplicația tazz acum câteva luni și nu prea aveam de ales locații căci era probabil ceva prea nou încă. Asta în București încercată. Acum poate a mai prins avânt, dar…nah. De ce? Avem Glovo, avem Foodpanda și Takeaway… Avem deja căpușe pentru cârciumarii noștri. De ce încă una? Că e by eMag? Cu atât mai rău. p.p.s. Am încercat-o și acum recent din nou și tot nu văd multe locații sau oferte „pe bune”. Nu prea sunt locații disponibile oricum… p.p.p.s. Pe bune! Nu îți ia comanda prostul de Tazz! Ce nasolie…

Noua lor găselniță am văzut-o acum de curând pe canalul tv Pro-X, o reclamă cu…de toate. Adică, dacă îi atacă că îi au acolo și pe ăia și pe ăia, poți să te scoți ușor ca și agenție și să zici: Băi ca shaworma am vrut să o facem! Hai să urmărim:

Vezi toată varianta AICI. Stați așa! Că am una și mai bună! Au făcut o combinație interesantă la suprapreț și cu…Adi de la Valcea. Adică, nu prea apare el prin video mult, dar are sens cumva căci era știrea aia cândva că e și roacker el puțin și lumea cam caută manele la maxim pe youtube și o să-l caute și pe el și inevitabil…viral.

Interesant, ce să zic. Face puțin buzz acest tazz… Ah, cred că m-am prins de numele original pe care îl doreau. Voiau să facă Buzz, dar suna prea general… În fine, protocol de marketing… Sărim peste. Eu, fan IQads de mic copil și fan Andi Moisescu și Apropo Tv de sute de ani de zile, pot să apreciez astfel de apariții, darrrrr…eu, ca ceva om de online și marketing de asemenea, nu văd o sclipire, un mix bun. Îmi place o campanie când mesajul campaniei este unul puternic. Mesajul de „tata e emag” nu mă încântă și nu mă impresionează.

Despre autor /

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată.