Selgros, Andi Moisescu și degetul mijlociu

La ce experiență are Andi Moisescu în a cârcotii orice tip de reclamă, mă miră tare afilierea sa cu brand-ul Selgros. Reclamele video îmi păreau oricum foarte slabe, dar acum să vezi pe pagina oficială de Facebook a Selgros România un așa vizual…e culmea, băi!

Am auzit de poza asta de la un share pe Facebook. Am zis că-i un fel de Photoshop, dar am cercetat puțin și uite că nu e! Simpaticul ăsta de Andi Moisescu nu s-a uitat un pic la aberația vizuală a pozei? Există multe poze reușite ce sunt de fapt un eșec total când te uiți mai bine la ele, tocmai de la o astfel de greșeală vizuală, sau de la obiecte ce apar în fundal, sau care creează o iluzie optică mai rușinoasă sau amuzantă. Fix Andi Moisescu putea să observe asta, dar…uite că nu.

„Îți răsplătim fidelitatea! Ia de aici!” Hai că iar încep să mă-nclin pe jos de râs…

Despre autor /

Un comentariu

  • Ion

    1 nu ma intreba cum am ajuns aici 2 e un fel de aface reclama,de a trola daca vrei, nu prea conteaza atata timp cat se vorbeste despre asta si face trafic inclusiv acum dupa 1 an dupa ce a fost postata pe un blog marunt :). Ca sa-ti mai dau un exemplu, stii ca apareau intr-un timp panouri publicitare stradale cu curu-n sus ? Ce chestie nu ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.