Primăria Constanța va acapara serviciul de Maxi Taxi

Nu e nimic nou în intenția Primăriei Constanța de a elimina Maxi Taxi-urile învechite de prin oraș și de a acapara piața cumva prin RATC, actualul CT Bus. Ei bine, cele mai recente știri vorbesc despre o suplimentare de buget pentru CT Bus SA, pentru achiziționarea a 18 microbuze.

Chiar de curând circulam cu Maxi Taxi 304 și mirosea tot a vopsea proaspătă. După recentele sancțiuni, au umblat cu cioara vopsită, cum s-ar spune. Chiar și șoferul, ce a oprit la limită pentru o pasageră ce aștepta unde nu trebuie, a izbucnit nervos spunând că de abia așteaptă să dispară 304. Și asta se va și întâmpla în curând, după cum pare.

Cândva de mult, când eram eu copil mic, mă plimbam cu noua linie Maxi Taxi în Constanța ce purta indicativul 302. Acum, nu mai există. Următorul dispărut de pe listă a fost mult mai târziu traseul 301. Când prețul a sărit de la 1 leu cursa la 2 lei cursa pe unele linii, s-a văzut scăderea de potențiali clienți. Ca preț domina 310, dar a trecut și el la 2 lei. Înghesuiala mare, a rămas pe toate traseele însă.

Primăria Constanța a organizat ieri o ședință prin care se dorește majorarea capitalului social al CT Bus SA cu 10.000 de lei, pentru achiziționarea a unui număr de 18 microbuze, care să circule în spațiile mai înguste ale orașului, exact cum o fac momentan traseele private Maxi Taxi.

Un număr de 10 microbuze vor deservi zonele de pe ruta: Zona Industrială – Cartier Inel II – Casa de Cultură – strada Unirii – Campus Universitar – Vivo Mall (un traseu cu lungimea de 29 de Km). Această rută o mimează în mare parte pe cea a curentului Maxi Taxi 304.

Un număr de 8 microbuze vor deservi zonele de pe ruta: Cartier Km 5 – bld. Aurel Vlaicu – strada Soveja – bld. Alexandru Lăpușneanu – Centrul Tom (un traseu cu lungimea de 27 Km). Această rută pare să mimeze ruta Maxi Taxi 305.

Noile microbuze vor fi dotate cu aer condiționat, încălzire, podea coborâtă, uși duble, ecrane de informare, șamd.

Despre autor /

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.