Hater: Găsește-ți perechea în funcție de ce…urăști!

Michael Desmond | ABC | Getty Images

Spre sfârșitul anului 2017, într-o emisiune tip Arena Leilor, dar din SUA și numită Shark Tank, un antreprenor pe nume Brendan Alper, a căutat de la gazdele emisiunii (afaceriști și investitori) un suport financiar pentru a-și contura aplicația mobilă HATER, o aplicație de dating ce îți face potrivirea cu o altă persoană în baza lucrurilor pe care le urâți!

Parcă să spun că nu e o idee originală, mai ales din vorbe precum “dușmanul dușmanului meu mi-e prieten”, dar ca platformă…nu știu cine altcineva s-ar fi riscat să promoveze ceva negativ într-un scop ce trebuie să iasă pozitiv financiar. Adică, Facebook încă se teme să pună un buton de Dislike tocmai ca să nu-și piardă din cifra de afaceri din cauza posibilelor critici la adresa advertiser-ilor și nu numai.

Așadar, numitul Brendan Alper, s-a dus la o emisiune ce te poate avantaja financiar dacă ai o idee bună de afacere. Le-a propus celor din juriu o cotă de 5% din afacerea sa pentru o investiție de 200.000 de dolari. S-a dus cu pieptul sus la această emisiune bazându-se pe faptul că după lansarea aplicației (Februarie 2017), a adunat rapid 500.000 de utilizatori (deși doar 8000-10.000 erau activi zilnic și bazați în doar două-trei regiuni majore). Mark Cuban, una din gazda emisiunii, om de afaceri și investitor, i-a atras atenția antreprenorului novice că are nevoie întradevăr să condiționeze cât mai multe întâlniri posibile. Tot acest Mark a fost cel care a investit însă această sumă cerută, mizând pe succesul posibil al aplicației. Aruncați-vă un ochi și pe acest articol.

Jeremy Alexander, un antreprenor și furnizor de conținut pe Youtube, a venit cu propria sa recenzie-video pe această temă. O recenzie pe care vă vi-o redau imediat.

Acesta spune un lucru ce-mi pare adevărat rău: Oamenii sunt mai hotărâți în general în lucrurile pe care le urăsc. Sunt mai categorici. Când spui că îți place ceva, o spui cumva mai vag și poate chiar într-un mod în care să nu pară că nu ai fi deschis la o categorie anume. Când urăști ceva însă, ești foarte rapid în decizie și foarte hotărât. Știi din prima ce n-ai vrea, dar e mai greu să știi din prima câte ar putea să-ți placă dintr-un domeniu anume, dintr-o categorie sau gust anume.

Culmea, o astfel de aplicație se prea poate să fie potrivită pentru noua generație de oameni, ce nu mai știe pe unde să fugă de vești proaste și dezamăgiri în muncă, relație și societate. Unii nu prea pot deveni optimiști la comandă și sunt și frustrați de cerința continuă a Societății de a fi cineva perfect și zâmbitor. Așadar, de ce nu să ne unească supărările? Rămâne de văzut ce va ieși! Îmi sună a fi o idee simpatică.

Cu toate astea…. Tocmai asta e partea bună a Plăcerii unui lucru: că rămâne vast și deschis. Să nu-ți placă ceva e destul de determinat…până când nu mai e. Cum ar fi să găsești un partener sau o parteneră și să nu suportați filmele Star Wars și deodată partenerul sau partenera să zică “Știi, acum că am urmărit un episod, îmi place de fapt!” și tu să rămâi neschimbat în neplăcerea ta? Aici e riscul unei relații bazate pe Ură și nu pe Plăcere. În rest, cum am zis, îmi sună a fi o idee simpatică și ar fi chiar fun, dacă știi cum să o iei.

Fb Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.