Fan Courier se face de cacao din nou!

      3 Comments on Fan Courier se face de cacao din nou!

Este foarte bine să lucrezi la Marketing-ul tău, să ai o interfață utilă și o grafică atractivă, însă dacă fix baza îți lipsește…vei întâmpina critici!

Despre curieri auzim de bine și de rău de multe ori. Desigur, de multe ori de rău. Despre serviciile Fan Courier aud uneori constant de rău, când ține de anumite sedii din anumite orașe. Eu unul, în Constanța, când am lucrat cu ei, n-am avut deloc probleme. Ce-i drept, nici n-am trimis ceva atât de fragil încât să am potențiale probleme din pricina unei lipse a unei bune împachetări din partea mea sau din pricina a unei proaste manipulări din partea lor.

Amica mea, Adina, este artistă. V-am mai vorbit de-a lungul anilor despre lucrările ei și îmi place s-o văd evoluând de la an la an.

foto via Artilex Design

Arta acesteia este variată, iar un portret în cărbune nu este o sarcină ușoară sau curată, dar este una plăcută, în care pui suflet. Ce mai depune ea este și timp și cheltuială, mai ales că are în spate o societate pentru aceste servicii. Când livrezi ceva unui client, trebuie ca desigur acest lucru să ajungă în stare perfectă la acesta, căci altfel îți riști renumele și cifra de afaceri.

Aparent, greșeala ei a fost să apeleze la firma Fan Courier, punctul de lucru din orașul Ploiești. În afara faptului că a întâmpinat întârzieri cu ridicarea coletului, acest colet (o ramă foto cu un portret superb în cărbune, pe care scria destul de clar că este fragil și ce a fost împachetat bine în mod evident) a ajuns țăndări la beneficiar! Beneficiarul a plătit de asemenea 37 de lei pentru această livrare.

foto via Artilex Design

Citește întreaga întâmplare pe Facebook, AICI.

În general, manipulanții sunt de vină aici. În spatele lor, e de vină conducerea firmei de curierat, ce nu aplică niște standarde clare. Multe manipulări greșite stau la baza variilor tensiuni între firmă și client sau între firmă și furnizori. Lucrând și eu cu varii produse comerciale, observ cum ambalajele ajung la mine pe raion absolut rupte de ploaie sau înfoliere atât de severă încât strâmbă cutia produsului, dacă nu și produsul în sine. Un client este în mare parte foarte suspicios la aspectul ambalajului!

Așadar, firmele de acest soi ba învață să pună standarde clare și corecte pe asemenea posturi de muncă, ba riscă să apară pe internet și în Presă cu astfel de pățanii nu doar neplăcute, dar și periculos-financiar pentru alte firme ce colaborează cu ei!

3 thoughts on “Fan Courier se face de cacao din nou!

  1. Empire

    Eu am fost curier acum 10 ani. Iar acel colet nu este ambalat corect. 3 benzi cu fragil nu inseamna ambalaj bun. Ambalaj bun inseamna o cutie mare de carton dur si polistiren intre cutie si tablou. Trebuie luati ca exemplu producatorii de electronice. Puteau sa puna televizorul intr-o folie de bule si sa scrie fragil cu 3 benzi galbene. Cu ce ii incalzesc daca se strica si se cearta cu firma de transport. Se duc la alta si o sa pateasca la fel. Transportul de bunuri este un serviciu cu valoare adaugata mica, personalul lucreaza multe ore pe bani relativ putini. Cat de mult crezi ca-i pasa de benzile alea? Masinile sunt supraincarcate si soferii merg foarte repede cu ele. Coletele se plimba prin cel putin 4 masini pana la destinatie, plus benzi de sortare si altele. Coletul chiar daca il pune deasupra celorlalte, poate zbura intr-o curba si sa se loveasca. La cum arata el, nu poate fi pus blocat intre alte colete pentru ca ar fi usor strivit. Magazinele de la care am cumparat au ambalat mai mereu produsele (desi aveau cutie proprie) in cutii mai mari pline cu pungi cu bule.

    Pentru a scapa de probleme in viitor, ar putea alege varianta cea mai buna cu depozitarea intr-o cutie de lemn (daca valoarea operei justifica pretul cutiei). Daca nu, macar o cutie de carton tare cu cel putin 3 cm mai mare pe fiecare latura, umpluta cu fulgi de polistiren sau cu pungi cu bule.

    Reply
    1. Joie Negru Post author

      Eu nu-mi dau seama cum un “ambalat cu dublu strat de folie cu bule, carton de jur imprejurul ramei, coltare si inca un carton de extraprotectie+ etichete cu fragil pe toate partile” nu este suficient pentru un simplu transport prin servicii de curierat.

      Apoi daca personalului nu-i pasa, e o problema! Apoi daca masinile sunt neconforme si soferii merg foarte repede, e o problema. Apoi daca benziile de sortare sunt proaste, e o problema! Si tot asa. Clientul nu trebuie sa se ingrijoreze de atatea si atatea chestiuni logistice ci trebuie sa faca o miscare rapida si fara efort! Inteleg ce ai zis, dar nu sunt de acord. Adica, ai dreptate probabil, dar nu sunt de acord ca asa e normal.

      Reply
      1. Empire

        O sa iti arat un link de la un site de tablouri:

        http://tablouri-si-picturi.blogspot.com/2012/03/cum-sa-impachetam-tablourile.html

        Aici scrie ca se alege o cutie mult mai mare decat tabloul, de forma plana, se infasoara un multe straturi de folie cu bule, cat sa umple cutia.

        https://www.fancourier.ro/cum-sa-ambalezi-corect/
        http://smartdelivery.ro/cum-ambalam-corect/
        http://cuduba.ro/serviciile-noastre/impachetare-colete/
        https://www.urgentcargus.ro/DOC/modalitati-de-ambalare-si-restrictii-la-transport.pdf
        http://www.nemoexpress.ro/ambalare/

        Aici scrie ca tablourile se transporta corect in ambalaj din lemn, umplut cu polistiren.

        Un prieten a primit o vioara prin curierat. Manerul era rupt. Vioara era infasurata cu 2-3 straturi de folie cu bule. Nicio sansa sa reziste la o presiune aplicata central. Viorile se transporta in cutii de lemn, special concepute pentru viori (au forma asemanatoare cu vioara.

        La fel ca si in articolul tau, s-a suparat pe curierii sunt “nesimtiti”, ca n-au avut grija, ca i-au stricat coletul desi scria fragil pe colet. A facut plangere la fan courier iar ei i-au respins elegant plangerea pe motiv de ambalaj necorespunzator. Ce incerc eu sa spun e ca articolul este partial sau total gresit. Prietena nu a ambalat corect produsul iar acesta s-a stricat pe drum. Acum poate o sa invete ceva din asta. Eu nu am comentat sa fiu avocatul curierilor. Au si ei bubele lor. Dar am considerat ca pot contribui la educarea clientilor pentru ca acestia sa acorde mai multa atentie ambalajelor. In curierat rareori un colet ambalat corect se poate strica. Oamenii nu fac wrestling cu ele prin depozite/camioane. Doar ca pentru a ajunge la performanta de a trimite un colet la 6 din Craiova pentru a ajunge la 9 a 2-a zi in Constanta, coletele trebuie sa se miste foarte repede prin infrastructura firmei de curierat.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.