Făgădău a luat și parcările plătite ale constănțenilor!

foto via Cuget Liber

Hai că asta e tare! E tare că nu mă aflu eu în situația de a avea un loc de parcare plătit la Primărie, dar pentru toți cei ce au unul… Ei bine…țeapă!

Ieri a avut loc o ședință a Consiliului Local Constanța. Printre multe absurdități discutate acolo, s-a discutat și tema parcărilor plătite. Hop țop, parcările plătite sunt acum supuse unor schimbări notabile. Acest proiect a fost votat favorabil ieri, în ciuda a șapte voturi împotrivă și a trei abțineri. Este un proiect stupid, un soi de referat copiat de pe net de către un elev leneș. Din el înțelegem însă câteva lucruri importante:

Art. 11 (1) a) pentru parcările rezidențiale, rezervarea locurilor de parcare va fi valabilă de luni până vineri în intervalul orar 17:00 – 8:00, inclusiv sâmbătă, duminică […]. Prin urmare în intervalul orar 8:00 – 17:00 de luni până vineri inclusiv deținătorul autorizației rezervare loc parcare nu are nici un drept de folosință prioritară asupra locului de parcare, oricine putând folosi acel loc

Scuzați-mi Gramatica, dar nu e vreo noutate că mulți din Primărie sunt analfabeți, angajați fără temei, prin grad de rudenie doar.

Încălcarea noilor condiții, se sancționează cu amendă de la 600 la 1000 de lei. Și pentru plătitorii locului de parcare și pentru cei ce parchează ocazional e valabilă sancțiunea, în condițiile noului regulament ce pare reciclat din altă speță și – repet – dat cu copy-paste în acest caz nou. Bine bine, dar de ce a ales Făgăbou…âu…Fătălău…âu…Băbălău…âu…Fecălău… Ptiu. Făgădău – așa – să aplice o asemenea măsură? În astfel de situații, ai și tu un motiv. Hai să vedem TOT MOTIVUL OFICIAL ce a stat în spatele unei schimbări atât de importante:


Pentru că Pitong. Asta e explicația. Adică e ca și cum eu te întreb de ce mi se cere nu-știu-ce impozit pe nu-știu-ce proprietate și tu mi-ai răspunde cu definiția tehnică a procesului de fabricare a mingiilor de tenis. Sau hai, e ca și cum te întreb de ce îmi ceri taxe pe o firmă și tu-mi dai o porțiune din definiția Economiei, conform John Maynard Keynes.

Păi bine, bre, dar care e legătura? Ce e cu definiția asta vagă de Mobilitate Urbană, același concep pe care cei de la Optar.ro s-au chinuit destul de mult și cu răbdare să-l explice Primăriei Constanța într-un mod cu adevărat corect și detaliat? Vine Făgăparcălău și spune că există un concept și gata, pe baza lui se votează altceva? Nu tu piste de biciclete, nu tu autobuze decente (și mai și cumpărăm porcării de autobuze mici și înghesuite ce vor fi puse pe traseu cel mai probabil în anul 2020), nu tu sistematizare rutieră modernă și multe altele, dar da…hai să băgăm 4 oameni într-o cameră de 2 persoane! Stai că încă nu le cere bani la toți 4!

Eu cred, având în vedere istoria PSDistă, că această măsură este luată din disperare. Și-au dat seama cei de sus că aceste construcții imobiliare sufocante din Constanța și din stațiunea Mamaia au “uitat” să lase loc liber nu doar de spațiu verde ci și de parcări! Ei bine, ca să “remedieze” asta, s-a optat pentru o dublă-penetrare a aceluiași loc de parcare, ca să zic așa, cât mai decent posibil în această stare de constatare.

Punct. Ce să mai zic? O să mă amuz amar când un posesor de Bemveu va fi oprit stângaci lângă un Tico, strâmbându-i frustrat ștergătoarele. Așa conducere, așa trai. Încă nu suntem Brazilia sau India, dar parcă ne îndreptăm destul de sistematic înspre această direcție.

Fb Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.