Cred că Tomis Mall are pile la ANPC Constanța…

Haide să vă amintesc despre o întâmplare întâmplată întâmplător în data de 18.04.2021, în parcarea subterană a Tomis Mall.

Chiar când vă întrebați dacă oare mai scriu și eu de bine și de chestii pozitive, uite că NU! Tot pe scandal. Ceea ce nu înțeleg mulți e că eu sunt destul de calm când fac aceste sesizări și le fac pentru a stopa hoția, mârlănia, nepăsarea… Chiar funcționează de multe ori și dacă noi nu ne facem datoria civică, praful se alege de noi!

În data de 18 Aprilie am ajuns cu a mea în grabă prin zonă pentru a cumpăra rapid un produs ce știam că se găsește acolo. Am intrat în parcare, automatul de bilete ne-a dat bilet și aia a fost. La ieșire însă, se formase un grup de 3-4 persoane la celălalt automat unde se plătește biletul. O doamnă apăsa de zor pe toate butoanele căci aparatul i-a „înghițit” biletul, dar nu i-a dat posibilitatea ca să achite parcarea și să iasă de acolo. Problema era că nici noi restul nu mai puteam să ieșim.

Un băiat a sunat la un număr de informații afișat și a explicat situația și ne-a spus că a fost luat la mișto cumva. p.s. Mai știți știrea aia de acum mulți ani când niște tineri au rămas blocați în lift și apăsau de zor pe butonul de ajutor și angajații Tomis Mall râdeau de ei prin speaker? Cred că încă lucrează acolo angajații ăia.

Vreo jumătate de oră acolo am stat! Am tras de bariere, am apăsat pe butoane, când intra cineva încercam să ținem de barieră să stea deschisă. Nimic și nimeni nu a venit.

Până la urmă a sosit o doamnă ce avea o cartelă universală și practic a stat lângă senzorul de la bariera de ieșire și ne-a deschis fiecăruia în parte. A fost un mare circ!

A fost o situație rușinoasă pentru Mall și dăunătoare dacă aveai vreo urgență și tu erai captiv acolo. Am decis să-i anunț și pe cei de la ANPC Constanța despre asta.

Trimit eu în data de 20 aprilie o sesizare pe mail la adresa constanta@opc.ro. Nu de alta, dar acolo am mai trimis în trecut și nu m-a anunțat nimeni că s-a schimbat ceva, ca să zic așa. Ciuciu. Au început să-mi vină la mesaje de mailer-daemon de m-am săturat. Adică și-au șters adresa. Nu au redirecționat-o amețiții, ci au șters-o. Am cercetat eu puțin și am găsit adresa reclamatii.constanta@anpc.ro. Mi-a mai venit tot așa o eroare după, dar mesajul a ajuns la ei căci mi-au răspuns într-un final.

Nicio scânteie de justiție din partea comisarului șef adjunct Scînteie Ecaterina. Eu cam știu să fac sesizări și mă adresez cu nume și prenume și adresă și tot și cu documente aferente gen poză din interiorul parcării ce se poate dovedi în istanță prin însăși amprenta ei digitală EXIF care să ateste locul și spațiul raportat la alte dovezi like I dunno…înregistrarea din acea zi? Cum să nu faci sesizări? CUM?

Eu le-am povestit tot, le-am zis ora, le-am dat ideea să se uite pe camerele video ca să-mi confirme sesizarea iar ei ce? Clasează? Stați așa prieteni că n-am terminat. Povestea va continua imediat cu trasul de mâneca șefilor voștri. Credeți-mă că de regulă mi se dă dreptate.

Așadar, nu e greu să faci asta. Să faci o sesizare. Doar trebuie să punctezi niște lucruri obligatorii. Dacă cei la care sesizezi fac fițe, pe românește spus, poți să-i iei pe ei la ture apoi, căci ai dovada înregistrată. Nu faci asta ca să fi o șoșoacă ci ca să pui la punct lucruri nedrepte ce pot să dăuneze mult și ce pur și simplu nu-s normale. Vă încurajez pe toți s-o faceți. Revin cu un update de la răspunsul ANPC București sau a celor care sunt mai sus de ANPC Constanța. Imediat le caut actul constitutiv și scrie acolo sub a cărui autoritate se află. Vedeți? Simplu.

Despre autor /

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.