Când scrii texte cu piciorul…

Pe site-ul eMAG au loc azi fel și fel de reduceri (și pe Altex, de altfel). Mi-am aruncat un ochi pe câteva produse, dar nu m-a impresionat mai nimic în mod special. Am sărit peste ofertele principale și mi-am aruncat un ochi pe ceasuri sport.

Am dat de ceasul de aici și am rămas un pic blocat în fața descrierii produsului, ceva tradus de către un robot chinez infectat cu virusul din Wuhan. Este vorba despre un smartwatch, ce arată simpatic, însă un copywriter beat a decis să publice câteva descrieri precum:

Galaxy Watch Active2 iti urmareste miscarile, astfel incat sa poti aluneca si sa te descurci.

Așa e. În viață trebuie să te descurci. Și să aluneci, printre obstacole, sau…nu știu.

Folositi trackerul de stres pentru a urmari nivelul de stres cand va simtiti incordat si urmati exercitiile de respiratie ghidate, sugerate pentru a obtine o liniste sufleteasca.

Iar apoi îți mai trece din liniștea sufletească, când îți amintești că ai dat 1725 de lei pe un ceas. Și iar îți bipăie nivelul de stres…

Galaxy Watch Active2 merge acolo unde mergi cu durabilitatea gradului militar pentru a gestiona o serie de conditii, astfel incat sa poti continua sa mergi mai departe si sa experimentezi mai mult.

Care este… O descriere mai alandala, nici că n-am văzut în ultimul timp. Cine spunea că nu-i nevoie de forță de muncă și prin domeniul de Copywriting? Bine că arată binișor ceasul și că decizia cumpărării produsului va fi luată pe baza acestui fapt și nu cu ajutorul descrierii captivante

Despre autor /

2 comentarii

  • Sunt savuroase aceste descrieri lasate de copywriteri. Uneori stau si ma gandesc daca nu cumva unele texte sunt introduse in mod intentionat pentru a atrage atentia si pentru a se face marca se faca cunoscuta prin „viu grai” pe internet.
    Ti s-a intamplat, de exemplu, sa te amuzi copios pe seama comentariilor din zona de recenzii? Eu unul da, si nu doar la smartwatch-uri, ci la mai multe produse

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.