Am sunat un blogger la Call Center CGS

suna un blogger la cgsAstăzi, între orele 12:30 și 14:30 a avut loc evenimentul #SunăUnBlogger.

La sediul CGS (o să revin imediat cu detalii despre), o echipă de 10 bloggeri (plus încă doi bloggeri-șefi puși să supravegheze) au primit un training iar apoi au fost puși să răspundă la telefoane, pentru a informa orice curios despre ce înseamnă Outsourcing-ul și ce caută el în România. Mi s-a părut o idee foarte fun dar și atractivă datorită șansei de a câștiga unul din cele 5 premii a câte 50 de euro. Pentru acest premiu, a trebuit doar să suni și să pui întrebări. Atât. De aia vă zic de abia acum, după 14:30, să am și eu șanse mai mari! Muahaha!

Am sunat și eu și nu știam dacă o să nimeresc la telefon cu Anca Pintilii, Bianca CeicăDaniela Bojincă, Diana DucăLivia IușanDavid MitranAndrei OtineanuMădălina IancuCristian Ghingheș sau Cristian Florea.

Am nimerit-o pe Livia Iușan, o bloggăriță din București, pasionată în mod primar de domeniul Muzicii. Și la mine Muzica este pe primul loc, deci ne-am nimerit. Era emoționată puțin și căuta rapid să-și găsească cuvintele, dar părea foarte entuziasmată de evenimentul la care participa. Am căutat să rămân la obiect și am întrebat-o despre Outsourcing și mi-a răspuns câteceva, ba chiar mi-a spus că aș putea chiar și eu să fac un training la acest Call Center și să aleg a munci part-time sau full-time. I-am zis că nu cred că mi s-ar potrivi dar mi-a spus că aș putea încerca. Citind descrierea CGS, să știți că sunt curios deja. Ar merge un part-time…

Am aflat de eveniment de pe blogul lui Cristian Florea și mi-ar fi plăcut să nimeresc cu el la telefon dar vorbind cu Livia, am simțit și mai bine proiectul acesta, căci am vorbit cu un străin complet și ne-am simțit bine la telefon.

CGS (Computer Generated Solutions) este o companie americană, furnizor de soluții Outsourcing, prezentă în România din anul 2006. Corespondentul românesc al acestui cuvânt este Externalizare și înseamnă a da mai departe o sarcină productivă sau obiectivă către alte entități aflate în mediul extern al granițelor. Mai exact, imaginați-vă fabricile din China ce fac piese pentru producătorii de telefoane din SUA. Asta se numește Outsourcing sau Externalizare.

CGS furnizează servicii în 18 limbi străine iar în România au centre în București, Brașov, Sibiu și Târgu-Jiu. Au clienți din Forbes Top 500, au 95% din angajați cu studii superioare (nu știu dacă e chiar atât de bine asta…deși poți urca în ierarhie) și sunt parteneri IT pentru mii de organizații la nivel Mondial.

Cu alte cuvinte, CGS e o firmă de Call Center. Apropo, tocmai le-a picat website-ul. Mă așteptam la asta. Na de aici! Să te pui cu bloggerii! Le-au dat traficul peste cap! Oricum, interesant eveniment. De abia aștept când se vor dezvolta și alte orașe mai mult, să facem și în alte locuri fel și fel de evenimente fun cu bloggeri și companii!

p.s. Cineva a întrebat-o pe una din bloggărițele operatoare, dacă girafele pot înota. Nu cred că ăsta era subiectul acestui eveniment. Dar…bună întrebare.

[update] În două ore, s-au înregistrat 234 de apeluri.

[update] Câștigătorii sunt aici.

Despre autor /

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.